AZ ØRGREEN A YUNIKU LÁTÁSKÖZPONTÚ, 3D-S TERVEZÉSŰ SZEMÜVEGET ÚJ MAGASLATOKBA EMELI

Az Ørgreen bemutatja új, 12 modellből álló kollekcióját, amely a legmodernebb 3D nyomtatási technológiával készül: olyan személyre szabott keretek, amelyek bármilyen arcformához és életstílushoz illeszkednek. A hozzáadott dizájn kulcseleme a Materialise és a Hoya Vision Care Vállalat által közösen fejlesztett, egyedülálló platform, a Yuniku.

A Yuniku, a világ első látásközpontú, 3D-s tervezésű szemüvege lehetővé teszi, hogy a lehető legjobb optikai paraméterek alapján személyre szabjuk a keretet, így korábban nem tapasztalt látásélményt érhetünk el vele.

HOGYAN MŰKÖDIK A YUNIKU A GYAKORLATBAN?

A boltban rögzítésre kerülnek a páciens vizuális igényei, majd arcszkennelés során az arcvonásbeli adottságai. A begyűjtött adatok alapján a rendszer meghatározza a vásárló optimális viselési paramétereit, és a keret méretére is automatikus ajánlást ad. Ez nem csak az optimális látást, hanem a keret legkényelmesebb illeszkedését is biztosítja, mivel minden keret egyedileg a viselő arcvonásaira szabható!

A NEGYEDIK DIMENZIÓ – TÖKÉLETES ESZTÉTIKAI ÉLMÉNY

„Az Ørgreen az elsők között kezdte el alkalmazni a 3D nyomtatást, és már évek óta használjuk a tervezés folyamán.”- jegyezte meg az alapító, Henrik Ørgreen. „Folyamatosan figyelemmel kísérjük az iparági változásokat, és így találtunk rá a Yuniku-ra, mely koncepció messze meghaladja a korát. Ez egy kiváló lehetőség arra, hogy a saját tapasztalatainkkal gazdagítsuk ezt az egyedülálló platformot.”

„A Yuniku-t nehéz még magasabb szintre emelni, azonban számtalan további lehetőséget rejt ez a koncepció:új formák, színek és ezek kombinációi, alapanyagok, mintázatok és egyéb árnyalatok, amelyek mindegyike az Ørgreen stílust képviseli majd. Nagyon várjuk, hogy részesei lehessünk az újításnak, amely forradalmasítja majd az egész iparágat!”-tette hozzá Ørgreen.

EGYEDÜLÁLLÓ TELJESÍTMÉNY ÉS SZEMÉLYRE SZABOTT TERMÉKEK

A Yuniku az egyedi arcvonásokat, kifejezésket ünnepli, míg a személyre szabott termékek lényege a döntési lehetőség megteremtése. „A kiskereskedelmi trendek a személyre szabott termékeke még nagyobb térnyerése irányába „mutatnak”- állapította meg Alireza Parandian, a Materialise globális üzleti stratégiájának „hordható applikációk” részlegvezetője, akinek az a feladata, hogy elősegítse az új technológiák áttörő jelentőségű, innovatív termékekhez történő felhasználást.

„A Yuniku segítségével lehetővé tesszük a vásárlók számára, hogy aktív szerepet töltsenek be a személyre szabott szemüvegük megalkotásában.”- tette hozzá Parandian.

AZ ØRGREEN-RŐL

Innovatív színválaszték, elegancia és kiváló alapanyagok jelentik a jövőorientált vállalat védjegyét, amely folyamatosan azon dolgozik, hogy minél különlegesebb termékeket hozzon létre. A Dániában tervezett, és Japánban kifogástalanul összeillesztett termékeivel, az Ørgreen egy globális márka a szemüvegek piacán. Az 1997-ben, Koppenhágában alapított vállalat ma a világ 50 országában értékesíti termékeit.

Forrás:Dioptrans Magazin-2017.november VI.évfolyam XI.szám