Két sikeres korábbi év, valamint rekord számú kiállító és látogató után, a MIDO mutatói ebben az évben ismét a maglatokat verdesik: 1500 négyzetméterrel több kiállítói terület, 127 új vállalat a világ minden tájáról, közöttük néhány csúcs sport szemüveg márka képviselői, a MORE! területének megduplázása, a Lab Academy, A fashion District, a Design Lab, egy teljesen megtelt Lenses Pavilon, egy nagyobb FAIR East Pavilon és új események az 5-7. Pavilonokban.
A MORE! pavilon kiemelt figyelmet érdemel. A pavilont tavlgy avatták fel, idén megduplázta a méretét és két bejáraton is meg lehetett közelíteni. A MORE!-on belül került kialakításra a Glasses Hype, Advertising & Eyewear: az orvosi eszközöktől az ikonokig témájú kiállítás, mely feltérképezi a szemüvegek és lencsék történetét a hirdetésekben a korai 1900-as évektől napjainkig. Közel 5000 kép illusztrálta, hogyan kommunikált a szemüveg ipar. Egy olyan utazás ez az időben, mely mély benyomást gyakorol a látogatóra, miközben emlékeket idéz fel.
„Ezek a rendkívüli eredmények olyan időkből származnak, amikor a globális gazdaságról nem mondható el, hogy a legjobb állapotában volt, a szemüveg iparág pedig jő helyzetének ellenére egy változási időszakon ment keresztül, majd újbóli egyensúlyi állapotának megtalálására törekedett. Ezért még inkább meg volt rá az okunk, hogy kielégítsük gyártóink szükségleteit és újra megszerezzük a bizalmukat.
Úgy véljük, a MIDO hozzáadott értéke abban a tényben rejlik, hogy az üzleti és szakmai hálózat olyan egyedülálló találkozó helye a világon, ahol az áruk teljes kínálatát meg lehet találni a földgolyó minden tájáról, de mindemellett új szolgáltatásokat és eseményeket is kínál minden évben, mely foglalkoztatja és érdekli a kereskedelmet – mondta el Cirillo Marcolin elnök. Mindez a MIDO-t egy olyan hellyé teszi, ahol üzletek köttetnek, de ahol elégedettség is születik, ahol a kereskedelem szereplői oszthatják tapasztalataikat és különböző távlatokból láthatják munkájukat és szenvedélyüket.”
„A MIDO egyik legnagyobb erőssége, hogy az egyetlen olyan szemüveg kiállítás a világon, mely a szemüveg iparág valamennyi szegmensét felöleli és az egyedüli kategóriák „lelke” a divattól a ragyogásig, magába foglalva az élenjáró technológiákat és újításokat – mondta Giovanni Vitaloni alelnök. A MIDO-n a vásárlók láthatják és megvásárolhatják az üzletek új termékeit, felmérhetik a választékot a legújabb trendek fényében, felzárkózhatnak a feltörekvő trendekhez, eszmét cserélhetnek hasonló társaikkal és szakmailag összehasonlíthatják őket az iparág legjobbjaival.”
A MIDO-ról dióhéjban
Ez az elsőszámú optikai és szemüveg kiállítás a világon, egy igen nagy horderejű évenkénti esemény, ahol új kollekciót mutatnak be a kereskedelem és a nemzetközi sajtó számára. Egy rendszeres találkozó Milánóban több mint 45 éve. A MIDO egy kezdeményezésekkel, információkkal és szolgáltatásokkal teli esemény, de mindezeken felül egy remek találkozóhely az üzleti alkuk és üzleti kapcsolatok megkötésére, a legújabb termék bevezetések leleplezésére. A 47. MIDO 2017. február 25-27. között került megrendezésre, mely az iparág valamennyi területéről érkező emberek vendéglátására rendezkedett be, a keret-, lencse- és berendezés gyártóktól, a tervezőkig és nagyreményű vállalatokig.
Cikk forrása: Diop Magazin VI. évfolyam IV. szám 2017. április
LEGUTÓBBI HOZZÁSZÓLÁSOK