A Snap próbálkozott először azzal, hogy beépített kamerás napszemüveget dobjanak piacra, de a Spectacles nevű szemüveg végül bukás lett. Talán azért, mert csak Snapchatre lehetett vele vidót posztolni, azt is utólag és csak 30 másodpercben. Az Ace Eyewearrel a legnépszerűbb közösségi oldalakra lehet élő videókat sugározni akár jóval hosszabban is.
ACE kamerás napszemüveg
Az Acton nevű cég által gyártott, por- és vízálló ACE Eyewear is mobilappon keresztül működik, de Facebookra, Youtube-ra, Instagramra is lehet vele posztolni 8 megapixeles fotókat és HD videókat egy 120 fokos látószögű kamerával. A felvételt a bal oldalon egy gombbal lehet elindítani. A Spectacles különlegessége volt, hogy körvideókat készített, az ACE Eyewear marad a hagyományos négyzetalaknál. Az akku egy töltéssel 80 órát bír nyugalmi állapotban, vagy másfél óra folyamatos felvételt, amiből egy-egy videó maximum 40 perces lehet. A tárhelye egyébként 4 gigabájtos. Egy másik különbség, hogy a Snap szemüvegéhez eleinte direkt nehezen lehetett hozzájutni. Az Acton itt is a hagyományosabb módszert követi, és a 199 dolláros szemüveget már elő lehet rendelni. A terv szerint áprilistól kezdik szállítani.
Az alábbi videón látható felvételt már a termékkel rögzítették:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?time_continue=60&v=c9wVXPwM4VA[/youtube]

Forrás: Dioptrans Magazin, 2018. március VII.évfolyam III.szám