Yuniku

2017. május 6-án, az impozáns Várkert Bazárban, a Hoya több, mint 300 érdeklődőnek bemutatta a Yuniku-t, a világ első 3D-s tervezésű, tökéletesen személyre szabott szemüvegét. A rendezvényt nagy érdeklődés övezte, hiszen a Yuniku egy olyan innovatív termék, amely forradalmasítja az optikai piacot, mivel teljes mértékben a viselő optimális vizuális igényeihez igazodik.

Az exkluzív termékbemutató rendezvény során először Dave Nicoll, a Hoya Vision Care Europe kereskedelmi és marketingvezetője mutatta be a legújabb európai kereskedelmi és marketingtrendeket, majd Szücs Norbert, a Yuniku európai szakértője és Beresnyák Csaba, a Hoya értékesítési vezetője tartott a Yuniku koncepcióról egy részletesebb tájékoztatást. Ezt követően pedig a jelenlévők – Bácskai László, a Hoya cégvezetője és Szücs Norbert közreműködésével – élőben is megtekinthették egy személyre szabott Yuniku szemüveg létrejöttének folyamatát. Végül, a vendégeknek alkalmunk nyílt arra is, hogy saját maguk is kipróbálhassák az eszközt, akik szép számmal éltek is a lehetőséggel.

Yuniku tervezés

A Yuniku egy interaktív és tökéletesen integrált rendszer, amely biztosítja a 100%-ban személyre szabott szemüvegek tervezését, gyártását és szállítását. A Yuniku szemüveg tervezése során a viselő arcvonásbeli adottságai, amelyet vizuális igényeinek és életstílusának felmérése követ. Az egyedi adatok birtokában, egy korszerű szoftver kiszámolja a lencsék szemhez viszonyított ideális pozícióját, és a vásárló egyedi paraméterei alapján megtervezi a 3D nyomtatással készülő keretet. A különböző formájú, színű és mintázatú keretek pedig a Hoya prémium kategóriás Yuniku progresszív, Yuniku beltéri és Yuniku egyfókuszú lencséivel kombinálva kerülnek kialakításra.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qNjiIf_k5m8[/youtube]

Forrás: Dioptrans Magazin 2017. június IV. szám