2012. februárjában indította útjára az Opticnet az I love szemüveg kampányt, mellyel eltökélt céljuk, hogy tovább építsék az Opticnet imidzsét, és megmutassák a fogyasztóknak, hogy mi mindenben különböznek az Opticnet Partnerek egy átlagos optikától.
Szeretnének minden eszközt megragadni, hogy a több évtizedes szakmai tudás és tapasztalat mellett, a hivatásuk iránt érzett elkötelezettséget és lelkesedést is megismertessék a vásárlókkal.

online szemüvegpróba

Az új I love szemüveg alkalmazás egy olyan online eszköz, amely tehetővé teszi a vásárlók számára, hogy felpróbálják a Partner Pptikákban kapható szemüvegeket, és ez egyedülálló a magyar optikai piacon!
Az Opticnet felismerte azt, hogy az internet térnyerése megállíthatatlan a fogyasztók körében is, hiszen már szinte minden háztartásban van számítógép és végeláthatatlanul terjednek az okostelefonok. Mindezzel muszáj lépést tartani és ez az alkalmazás éppen ezt a célt hivatott szolgálni!

További információk és az alkalmazás itt látható: Online szemüvegpróba alkalmazás