Mint tudjuk minden márka egyedi. Akkor is, ha nem.
Izgalmas, fiatal márkák, szélsőséges dizájnnal, olykor hajmeresztő megoldásokkal. Nézzük, kik mennek még a messzinél is tovább!
Woodone
Az elgondolás 2009-ben született, két fiatal olasz vállalkozó, Thomas Oberegger és Klaus Tavella együttműködéséből. Inspirációjuk otthonuk, a Dolomitok varázslatos, lélegzetelállító környezete volt. Úgy döntöttek, újat adnak a szemüveggyártás piacának: a völgy fáiból kézzel készített, kiváló minőségű szemüvegkereteket.
Két évnyi próbálkozás és tesztelés után a müncheni Optin nagy sikerrel debütáltak, majd egy év múlva a párizsi Silmon is felléptek egy teljes kollekcióval, melynek darabjai három különböző fafajtából készültek: cseresznyéből, akácból és dióból.
Legújabb kollekciójuk a természetesnél is természetesebb, a Nature keretei akácból, dióból és gesztenyéből készülnek, frontrészüket pedig valódi szalma, rózsa és ibolya díszíti. A modellek több stílusban is megvásárolhatók, akadnak köztük klasszikus és modern fazon is, tehát mindenki megtalálhatja a saját kedvencét.
A végeredmény egy nagyon természetes, különleges és nem utolsósorban roppant egyedi megjelenés.
Tarian
Olaszországból most ugorjunk Franciaországba, ahol a fiatal Jérémy Tarian tősgyökeres párizsi művész pár évvel ezelőtt megalkotta saját márkáját, a Tarian-t.
Jérémy elkötelezett híve a tradíciónak, az időtlen stílusnak és a kiváló szakmai tudásnak, de keretei távolról sem átlagosak. Saját bevallása szerint csak biciklivel közlekedik, így mindent „földközeli” perspektívából lát, ami egy egyedi, sokkal személyesebb nézőpontot tesz lehetővé, ebből táplálkozik, így kap inspirációkat.
Minden egyes keretéből összesen 500 darab készül, gyakorlatilag minden modell limitált kiadású.
A keretek elkészítését maga Jérémy menedzseli, hogy első kézből biztosíthassa vásárlóinak a kitűnő minőséget.
Mindegyik darabban van valami apró különlegesség, amitől még a klasszikus formák is kitűnnek a sorból. Igazi csemege szemüvegimádóknak!
Anderne
A harmadik szemüveg-nagyhatalmat is meglátogatjuk, ugyanis a 2013-ban alapított Anderne, nemcsak hogy Németországban tervezik, de ott is gyártják!
A márka kerüli a jól megszokott stílusokat: élénk színeket, izgalmas formákat, modern mintákat használ. Minden egyes modell a mindenki által ismert popszámok címeiről kapja a nevét, mint például a Holiday in the Sun, amely a Sex Pistols slágere is egyben.
A márka különösen nagy hangsúlyt fektet a vásárlókkal való kommunikációra. Amellett, hogy mindenki igényét szeretnék kielégíteni, az a céljuk, hogy közösségi platformot hozzanak létre, ahol mindenki kifejezheti, mit jelent számára a szemüvegviselés, a modernitás és a tradíció.
Cikk forrása: Optikai Magazin XX. évfolyam 3.szám, 2016. szeptember
LEGUTÓBBI HOZZÁSZÓLÁSOK